Global Editions

چاند کیوں چمک رہا ہے؟ ایک نئی دوربین نے بتا دیا

چاند کی سطح پر چمک ہفتے میں ایک سے زیادہ بار دیکھی جاتی ہے لیکن یہ کیا ہے؟

کچھ پس منظر: ہزاروں سالوں سے ماہرین فلکیات نے چاند کی سطح پر عجیب سی روشنی دیکھی ہےجس کو ٹرانزٹ لونر مظہر کہا جاتا ہے۔ یہ روشنی چاند کی سطح پر ایک سیکنڈ کے لئے آتی ہے اور اگلے سیکنڈ میں واپس چلی جاتی ہے۔ ان روشنیوں کے بارے میں کئی اندازے ہیں کہ یہ کیا ہو سکتی ہیں۔ شاید شہابیوں کے چمکنے کے اثرات ہوں؟ یا سورج کی روشنی سے چاند کی زمین گرم ہو جاتی ہو؟ یہ روشنیاں شاید روشنی کو منعکس کرنے والی گیسوں کی وجہ سے ہوں جو کہ چاند کی سطح پر ٹیکٹانک حرکت کی وجہ سے ہوں۔

اس بحث کو حل کرنے کا وقت ہے: جرمن یونیورسٹی جولیوس میکسی میلین - یونیورسٹٹ وزبرگ کے پروفیسر حکان کیل کی قیادت میں ایک ٹیم نے اس مظہر کا مطالعہ کرنے کے لئے اسپین میں ایک نئی دوربین لگائی ہے۔  ایک بار جب اس کا سافٹ ویئر اوپر ہوتا ہےاور چل رہا ہوتا ہے تو دوربین خود کار طریقے سے روشنی کا سراغ لگائے گی۔

روشنی کی ان پیمائش کا پھر یورپی خلائی ایجنسی کی طرف لی گئی پیمائشوں کے ساتھ موازنہ کیا جائے گا۔ ٹیم اس بات کا تعین کرنا چاہتی ہے کہ آیا یہ تمام روشنی چاند سے آ رہی ہے یا یہ ماحول میں شہابیوں یا سٹیلائیٹ کی وجہ سے آ رہی ہے۔امید یہ ہے کہ نتائج چاند کی ابتدا کے بارے میں بھی اشارہ دے سکتے ہیں۔

سٹیلائیٹ کے نتائج سے کیا فرق پڑے گا؟: چاند پر رہنا انسانوں کا حالیہ فوکس ہے اور پروفیسر کیل کا کہنا ہے کہ یہ منصوبہ اہم ہے تاکہ انسان اس علاقے کو سمجھ سکیں کیونکہ وہ بالا آخروہاں دکان قائم کرنے اور یہاں تک رہنے کی امید رکھتے ہیں۔ دوسرے الفاظ میں ہم وہاں ایک گھر خریدنے سے پہلے پڑوسی کے بارے میں جاننا چاہتے ہیں۔

تحریر: ایرن وینسک (Erin Winick)

Read in English

Authors
Top