Global Editions

اس سال تھری ڈی پر پرنٹ ہونیوالی پانچ حیرت انگیز چیزیں

ان میں سے ہر ایک چیز ہمیں یہ بتاتی ہے کہ مینوفیکچرنگ کا مستقبل کس طرح ہو سکتا ہے

برسوں سےاضافی مینوفیکچرنگ کو ضرورت سے زیادہ بڑھا چڑھا کر پیش کیا گیا لیکن 2017ء میں اس کا وعدہ پورا ہوا۔تھری ڈی پرنٹنگ نے نو پروٹوٹائپنگ سے نکل کر وسیع پیمانے پر مینوفیکچرنگ کی دنیا میں قدم رکھا۔آئیے یہاں پر اس سال میں تھری ڈی پرنٹرز کی کچھ حیران کر دینے والی چیزوں پر نظر ڈالتے ہیں اور اس کے ساتھ ساتھ دیکھتے ہیں کہ ان کا مستقبل کیا ہے۔

بھاگنےوالے جوتے

اضافی مینوفیکچرنگ کرنے والی کمپنی کاربن (جس کا شمار ہماری 2017ء کی 50 سمارٹ ترین کمپنیوں کی فہرست میں کیا گيا ہے) کے ساتھ شراکت داری کر کے ایڈیڈاس نے اپنی "رفتار کی فیکٹریوں" کواس قابل بنا دیا کہ وہ پہلے کی نسبت90 گنا زیادہ تیز سے جوتے پرنٹ کرسکیں۔ کاربن کی تیز رفتار پرنٹنگ ٹیکنالوجی کو استعمال میں لاکر یہ کمپنی کسٹمائزڈ ایتھلیٹس کے جوتوں کے لیے ایلاسٹمور کے درمیانی تلوے تیار کر رہی ہے۔2018ء میں اٹلانٹا میں دوسری رفتار کی فیکٹری کھلنے کے بعد ایڈیڈاس اس ٹیکنالوجی کا استعمال کرکے دس لاکھ جوتے تیار کرنے کے قابل ہو گی۔

عینک، ایک بیول گیئر اور ایم آئی ٹی کے گنبد کی ایک چھوٹی سی نقل

دراصل یہ چھوٹی موٹی چیزیں بذات خود زيادہ متاثر کن نہيں ہیں۔ جو بات زیادہ متاثر کن ہے، وہ ان کی تخلیق کاری کی تیزرفتاری ہے۔ ایم آئی ٹی کے محققین نے انہیں ایک نئی مشین پر اس رفتار سے پرنٹ کیا کہ آپ شاید یہ سمجھ بیٹھیں کہ آپ ایک فاسٹ فارورڈ پر لگائی گئی ویڈیو دیکھ رہے ہيں۔ ٹیم نے اس مشین کی تفصیلات اضافی مینوفیکچرنگ(Additive Manufacturing) جریدے کے نومبر کے شمارے میں شائع کیں۔ یہ مشین گرمی پیدا کرنے والے لیزر اور تیز دباؤ والے سکرو میکانزم کااستعمال کرتی ہے۔

جیٹ انجن

نومبر میں جی ای نے اپنے نئے دھاتی تھری ڈی ڈی پرنٹر کی نقاب کشائی کی۔اس کے ساتھ ساتھ ایک حصہ جسے جیٹ انجن لائنر کہا جاتا ہے، مشین کے بیٹا(Beta) ورژن پر تیار کیا۔بہت سارے دھات کے پرنٹرز کی طرح یہ بھی پاؤڈر کو ایک ٹھوس دھاتی فارم میں لیزر تبدیل کرنے کے لئے استعمال کرتا ہے، لیکن یہ سائز کی حدوں پر قابو پانے میں کامیاب ہو گیا ہے جس سے پچھلے ڈیزائنوں کے پرنٹرز کو مسئلہ رہتا تھا۔

دہن لائنر نے مشین کی سائز کی صلاحیتوں کو اجاگر کیا ہے۔ یہ دھات کےحصوں کو ایک میٹر قطر تک پرنٹ کرسکتے ہیں۔ جب اسے 2018 میںمتعارف کرایا گیا ہے تو پرنٹر کے اعداد و شمارکمپنی کے مستقبل کےکاروبار کے لئے مرکز تھے۔دسمبر میں جی ای نےبھی نے قدرتی گیس ٹربائن کی کارکردگی کا ریکارڈ مقرر کرنے میں تھر ی ڈی دھاتی حصوں کا استعمال کیا۔

مضبوط سٹیل

تھر ی ڈی میں چھپی ہوئی سٹیل کے ساتھ ایک طویل عرصہ تک مسئلہ رہا ہے۔ آپ کو اس کی طاقت سے مقابلہ کرنا پڑتا تھا۔ اس سال لارنس لیورورم نیشنل لیبارٹری) Lawrence Livermore National Laboratory )سے ایک ٹیم نے یہ ایک ایسے نقطہ نظر پر کام کیا جو کہ دھات کی ساخت کو کنٹرول کرنے کے لئے باقاعدگی سے لیزرایسٹرنگنگ پرنٹر کا استعمال کرتا ہے۔ اس چیز سے باقاعدہ سٹین لیس سٹیل کےاجزاء پیدا ہوئے جو کہ طاقت میں دوگنا تھے اور پچھلے تھری ڈی پرنٹرز سے طاقت میںتین گنا زیادہ تھے۔

تیزی سے بنائے گئے دھات کے پرزے

ہم نےاپریل میں ڈیسک ٹاپ میٹل (Desktop Metal) کی انقلابی مشینوں کے بارے میں بتایا تھا جس میں دھات کے پرزوں کو 10 گنا زیادہ تیزی سے پرنٹ کیا جاسکتا ہے۔توقع کی جاتی ہے کہ وسیع پیمانے پر پرزے بنانے والے پرنٹرز 2018ء میں متعارف ہوں گے۔

تحریر: ایرن ونک (Erin Winick)

Read in English

Authors
Top